Sidor

torsdag 21 juli 2011

Kakbak

Hejihej!

I dag har jag prövat på att baka lite mördegskakor med min nya stjärn form. Var väldigt krångligt så slutade med att de flesta blev jordgubbsgrottor (hade ingen hallonsylt). Men jag fick tummen upp av alla som provat. Tänkte egentligen åkt hem till Farmor och Farfar för att ge dem några kakor. Men Farmor har fått magsår och Farfar influensa.. :(

Så Linda och William fick äta upp lite jordgubbsgrottor istället och så fick jag hälsa på Bensons (vår hund) nya kompis Milo, som är en fyrvägkorsning med bl.a rottweiler och mastiff. Hon var jätte fin :)

På bilderna nedanför ser ni också några av mina fina loppis fynd. Kakfatet av olika tallrikar har jag snickrat ihop, den dö-fina marie kex burken och kakfatet till stjärnorna är också loppis fynd.
Den vackra "kak-kupan" köpte jag på Hemma butiken på Freeport.

Nu är det dags att sova, denna helg är jag helt ledig och ska njuta till fullo!
Föresten, kanske åker upp till norrland nästa vecka, får se hur det blir!







1 kommentar: