Sidor

fredag 3 juni 2011

This is the start of something good

Nej men hej!
Här är alltså starten på något helt nytt för mig, en alldeles egen hemsida/blogg om mina bakverk/kakor/tårtor/cupcakes/cakepops och mycket mycket mer (förhoppningsvis).

Mitt intresse för att baka började för kanske två år sedan, men då inte i någon större skala. Cupcakes två gånger om året, någon kladdkaka i mellan åt. Det är först nu jag börjat baka "på riktigt" och denna veckan bakade jag min första riktiga tårta vilket gav mig stående ovationer på studentskivan och lovord som "du borde öppna ett konditori! Vi måste beställa vår studenttårta av dig nästa år". Njaa öppna konditori är kanske lite att ta i, men jag kan ju i alla fall starta en hemsida där det finns bildgalleri, meny och prislista så jag kan ta emot beställningar och även få blogga lite om min nya hobby.

Att starta upp sidan kanske kommer ta lite tid, men var tålmodiga! Detta ska bli så kul och jag brinner verkligen för tårtbakandet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar