Sidor

fredag 28 oktober 2011

Halloween

På måndag är det alltså den 31 oktober, vart tar tiden vägen?
Men att vi närmar oss vintern gör inte mig något, jag älskar jul. Visst att sommaren är underbar, men jag skulle välja vinter framför sommar alla gånger!

I vilket fall som helst har jag bakat för fullt i veckan eftersom vi på jobbet har lite Halloween happenings i helgen. Har bakat massa med cupcakes och det är verkligen inte svårt att hitta inspiration runt om i bakbloggarna, finns hur mycket som helst! Så det blev snarare svårt att inte göra för många olika monster bakverk.

Ni som bor i/nära Kungsbacka och är sugna på att smaka får gärna komma förbi Freeport i morgon ;)














2 kommentarer:

  1. Vilka kreativa cupcakes, de ser alldeles undrart mumsiga ut! Om jag bott nära Kungsbacka skulle du ha räknat med mig..

    SvaraRadera
  2. Nej, vilka tuffa, så härligt med all kreativitet! Jag bakade inget halloweenigt i år, det hanns inte med, riktigt trist så här i efterhand =( Jag får ta igen det med gigantmycket julbak istället ;)

    Inspirerande blogg du har, hit tänker jag komma tillbaka <3

    SvaraRadera